Suferinţele tânărului absolvent

în câteva minute
această instituţie îţi va elibera
o bucată de hârtie igienică cartonată
ştampilată şi semnată
ultima din generaţia ministerul educaţiei
şi defecaţiei
care te va deservi statului
la un nivel superior de salarizare
e adevărat
îmi spun în timp ce aştept
pe coridorul întunecat

în câteva minute în câte
voi fi în biroul eficientei doamne
Melc Codobelia Paraliticus
asta ar trebui să scrie pe uşă
în loc de
secretariat program acte necesare
etc

mă agăţ de clanţă
ca de un colac de salvare
şi mă trag înăuntru
adopt poziţia ghiocelului
şi îmi cer diploma
secretarele par un grup
de statui ale libertăţii
turnul hi-fi toarce
ca o pisică neagră în colţ
se consumă rămăşiţele protocoalelor
aceste secretare
ar trebui să primească
primă de mess şi solitaire
e muncă în condiţii de stress
ochi roşii consultaţii la oftalmolog
o secretară mai mică
îmi caută dosarul
nu
îl
găseşte
secretara mică cheamă o secretară mai mare
două secretare îmi caută dosarul
şi
nu
îl
găsesc
secretara mică şi cu secretara mai mare cheamă
o secretară şi mai mare
care tocmai are o întâlnire
de gradul patru cu aparatul de xerox
îi atinge butoanele cu teamă crescândă
le cheamă pe cele două secretare
pe secretara mică şi pe secretara mai mare
„tu, cum se copiază faţă-verso cu ăsta?!”

după zece minute
urmează un moment de explozie evolutivă
în timpul geologic
mi se aduce la cunoştinţă
„dosarul tău nu e la noi, e posibil să fie la”
sar peste birou
şi le violez pe rând
pe secretara mică şi pe secretara mare
şi pe secretara şefă
le urlu în ureche în timp ce le violez
m-am bronzat ca un tractorist
am bătut străzile ore întregi
pentru o ştampilă aaahh!!
ah! cât de tare m-a excitat indiferenţa voastră
e mişto să ai orgasm
de nervi
mă şterg de fusta secretarei-şefe
şi ies pe uşă fluierând
colegii mă întreabă dacă s-a rezolvat
da zic s-a rezolvat

5 gânduri despre „Suferinţele tânărului absolvent

Lasă un răspuns

