peste dunăre plutea ceva

am trecut mult mai ușor pe lângă tipul cu pliante
atunci când eram singur
viața alături de tine ar conduce la epuizare nervoasă și
plăcerea de a ocoli problemele
concluzia e abruptă și nu se bazează pe mai nimic dar până la urmă
vei vedea că am avut dreptate
în metrou ne-am așezat în fața unei fete cu cheie la gât
un lichid vâscos a curs din
punga de la picioarele ei am urmărit amândoi cum
șterge meticulos cu șervețelul
fire vâscoase se prelingeau înapoi pe podea seara vom fi
amândoi excitați
am gândit o strategie pentru a intra în clădire și
tu ai pus-o în aplicare
te-aș domina intelectual și decizional în schimb
ai dezvolta personalitate îndărătnică
ți-am arătat orașul m-ai luat de mână sperând că dincolo de
șirul caselor
vom descoperi ceva minunat dar peste dunăre plutea
un amestec de gaze de eșapament
și aburi ridicându-se din parcurile bombardate de lumina milioanelor
de oglinzi și ferestre ale orașului
cel mai intens moment a fost descoperirea celor două statui din fața
intrării într-un muzeu
în dreapta se ridica alegoria războiului
în stânga cea a păcii
am admirat în detaliu războiul armura îngerului cu
sâni proeminenți armele furia
la cea a păcii n-am stat deloc ni s-a părut prea
banală dezumflată
mâncarea de la restaurant nu mi-a picat bine ne-am așezat
pe o bancă mă așteptam
să-mi faci masaj la burtă și-n acel moment în capul meu a răsunat
un pocnet din degete

hevbudapest

Lasă un răspuns

