sub o vagă amenințare

picăturile de ploaie
umflă și deformează sticla
încing mugurii într-o strălucire tremurată
pe punctul de a se desprinde
au un caracter lasciv și disperat
se desprind amestecându-se cu altele
în gâlgâiala din gâtlejul străzii
se desprind în ritm
cu fluierul profului de sport
din școala de vizavi
poarta se deschide
copii și părinți se ciocnesc și se desprind
nu mai sunt aceeași copii
nu mai sunt aceeași părinți
ceva mă împinge să adulmec rând pe rând
cutiile cu mirodenii
gestul meu are un caracter lasciv și disperat
în dimineața asta
m-am trezit cu un pistol de jucărie
la tâmplă

2014-03-16 12.02.16

4 gânduri despre „sub o vagă amenințare

  1. ma bag si eu in seama

    pentru mine, poemul asta e de fapt asa>
    fluierul profului de sport
    din școala de vizavi
    poarta se deschide
    copii și părinți se ciocnesc și se desprind
    nu mai sunt aceeași copii
    nu mai sunt aceeași părinți
    ceva mă împinge să adulmec rând pe rând
    cutiile cu mirodenii
    gestul meu are un caracter lasciv și disperat

  2. la început nu mi-a plăcut deloc, l-am recitit și mi-a plăcut puțin dar tot. (totuși faza cu nu mai sînt aceeași copii/părinți și stropii lascivi nuj ce să zic)

Lasă un răspuns

