cu puțin antrenament

da de mai multe ori
mi-a trecut prin minte
ba am și încercat
să tai cu partea boantă
a cuțitului
să urc pe scara rulantă
care coboară
să-mi imaginez exclusiv
lucruri pe care le cunosc deja
să bat toba din interior
să nu deranjez pe nimeni
de atâtea ori
am încălțat pantoful stâng
pe piciorul drept
am încercat să trec acul prin ață
să-mi număr banii când
n-aveam niciun chior
să fac același lucru o dată
și încă o dată
ca să nu provoc dereglări
în fluiditatea timpului

da de multe ori am simțit
cu cât îmi este mai străină
persoana pe care o iubesc
cu atât mai intense sentimentele mele
cu cât mai mare autoritatea
cu atât mai neglijent

da de multe ori
să negociez împotriva propriului curaj
până când rămâne doar frică
să mă împart în două
când simt plăcere o parte
să se gândească la degradare
cealaltă la plăcere
și astea să se împartă iarăși și
iarăși într-un orgasm mai slab
din ce în ce mai slab
până când degradarea va deveni
atotputernică
până când o entitate divină
până când istoria
o teorie
un slogan
gând oarecare
scurt frison
mă va înghiți

training-sign

3 gânduri despre „cu puțin antrenament

Lasă un răspuns

