9 danses hongroises

tesco

am descălecat din mers
calul e din bucăți de parchet
vopsite în negru

artistul s-a gândit să
le pună în valoare
un cal troian în continuă
explozie/implozie
sub siglele marilor companii

dulciuri? a treia la stânga
atac cerebral în anime mode
cu înghețata preferată la piept

casc gura la promoții
se agață și ea de mânerul coșului
astfel ne ținem de mână

muzica imprimă elanul:
it’s amazing
i got too much life
running through my veins

și în plină aglomerație încerc să
scot portofelul din rucsacul ei
ne învârtim ca doi câini lipiți

casiera are senzori în palmă
în contact cu banii
se activează redarea vocală –
am primit douăzeci de mii
rest

acasă aranjăm fish fingers
în tigaie ordine și disciplină
hop țupa țup faceți-mi loc

în caz de asediu

proiectul ăsta are mulți participanți
stăm cu toții în aceeași casă
când se termină hârtia igienică
trec pe la băile celorlalți
și iau un sul de-acolo
mă întorc în cameră închid ușa și
învârt cheia de mai multe ori
intru în baie închid ușa și
învârt cheia de mai multe ori

earl grey

m-am plimbat cu ceașca de ceai prin curte
enzimele au format un șarpe argintiu

fatso căpitan la zece ani

în plină luptă
apare o defecțiune
la una dintre feliile ce intră
în compunerea sandvișului
și te umpli de dul-
ceață până la urechi

freelance whales across the summer sky

popoare minuscule
ascunse-n iarbă sărbătoresc
nori de confetti ușor
de confundat cu fluturii
bule în paharul cu bere
greieri și
perne roșii pe scaune și
carii în grinzi
autobuze cu turiști
undeva pe pusta maghiară și
rândunele
vântul pune în mișcare
artezienele verzi ale plopilor
seara vom desface
smochine proaspete
mirosul lor apos și
botul rotund al bărcilor pe chei
greierii și
rândunelele
vom face clătite blindate
(unele mai și explodează)
la bucătărie se vede
cel mai bine că
eu am crescut cu wacky races
tu cu happy tree friends
robinetul cu apă rece și
cel cu apă caldă
depinde cum le potrivești
înainte să se încurce iarăși
lucrurile eu sper
să mai fie așa o vreme
că după aia
i need a ride
across the frozen amazon

nuci

peste drum de hotel flamingo
vântul scutură nucile
îmi umplu rapid buzunarele

să nu cumva să-i deranjez
pe cei care iau cina la parter
și dacă vine vreo mașină?

uite încă un obicei dispărut
cine mai știe să spargă nucile
cu două degete ca tata?

exagerez
cu toate astea
statistic vorbind…

pavlov incorporated

traficul e haotic
frunze-n vânturătoare
bicicleta se clatină

ușile glisante mă primesc
înăuntru
și acolo
în piuitul caselor de marcat
mă simt ca un ou
în incubator

o paranteză în +

în mijlocul discuției
le-am zis
”mno hug și noapte bună
că iar am băut national drinks”

fosta – :-))
actuala – :-)))

podul libertății

când o să am un copil
voi deschide ușa verde
și-o să ne mutăm în cămăruța
din pilonul podului
va crește printre trepidații
șuierul apei și
fâlfâit de aripi
la un moment dat
băiatul se va aventura
până pe mal
nu știu cum va percepe el
nemișcarea
poate i se va bloca respirația
tot ce știu e că
va simți altfel
bătăile inimii
șuierul propriului sânge
atingerile unei femei

2 gânduri despre „9 danses hongroises

Lasă un răspuns

