cu mâna făcută pistol

ieri pielea s-a înroșit sub duș. tu mă spălai pe cap în timp ce-mi ziceai un basm. câteva zile la spa. magazine aseptice de unde ieșeai încărcată cu bunătăți. săreai bucuroasă în jurul meu îmi lingeai fața și mâinile. trebuie să te potolesc cumva. ca un câine ești voce interioară.
ieri ai suferit o mare nedreptate din cauza mea. am început să te mângâi ca un terminat ce sunt până am adormit.

azi e o nouă zi. cineva trage cu pușca. se lăfăie de parcă ar avea tot timpul din lume. tu ești plecată. teama flutură aidoma unei creste de găină. pândesc în dreptul ferestrei cu mâna făcută pistol. opozabilul băgat în gură. sunt într-un film cu multe crime. eu sunt prostul satului venit la oraș. în blocul de vis-a-vis bărbați în maieu fumează cu coatele sprijinite de balcon și se uită în direcția din care se aud împușcăturile. mă retrag în casă scot sticla de whiskey din dulapul unchiului torn un pahar îmi aprind stângaci o țigară și mă arunc în fotoliu. las capul să atârne.

//

Lasă un răspuns

