în pragul unui dezastru politic

un dr. a făcut 8000 de operații
un puști a fost încurajat să înceapă
o carieră muzicală
un prof scrie pe tablă de 30 de ani
și toți au același hobby(?) – politica
pentru noi ei sunt non-entități
să sperăm că și noi pentru ei
așa a fost în ultimii 20 de ani
noi am făcut ce-am vrut
ei au făcut ce-au vrut și
totul a decurs fără mari incidente
poți îngrădi libertatea unei non-entități?
dar poate că de data asta
va exista dorința de a interacționa
poate că de data asta vom fi
îndemnați spre cariera muzicală
îndemnați să scriem pe tablă –
îmi pare rău promit nu mai fac
îmi pare rău promit nu mai fac
îmi pare rău promit nu mai fac

Un gând despre „în pragul unui dezastru politic

Lasă un răspuns

