Lansarea antologiei

Au fost 5 ani în care am cunoscut foarte mulți oameni. De unii dintre ei m-am și îndrăgostit, despre unii dintre ei am scris poezii care n-au apărut și probabil nu vor apărea niciodată pe hârtie. Cu alții am devenit prieteni, sper, pe viață. N-o să uit niciodată elanul extraordinar pe care l-am simțit când m-am alăturat grupului. Câteodată alergam pe străzi ca să ajung la întâlnire și nu cred că a fost întotdeauna din cauza întârzierii. Ca să nu mai vorbesc de taberele de creație, două la număr, combinația perfectă de distracție, literatură, oameni noi și scriitori mișto, dintre aceia pe care îi citești și te întrebi oare cum sunt ei în realitate, oare cum ar fi să stai cu ei  odată la taclale.

la

Lasă un răspuns

