înainte de interviu

nu am nevoie de sfaturile vestimentare ale gardienilor
postați în fața ambasadei
îndes tricoul în pantaloni
în spatele unei furgonete ford transit
iepurași și ață colorată în geam voci de copii
fuck e o grădiniță

verific ținuta în fața vitrinelor
îndepărtez scamele de pe tricou
am grijă să nu calc în rahat de câine
suspectez orice denivelare simțită sub tălpi

stau de jumătate de oră în soare și
mai am de stat o jumătate
mi-e teamă să nu se fixeze încruntarea pe față
mai bine plec

să beau apă rece astfel crește viteza de reacție
mai bine aștept lângă semafor
determinarea studenților de la ase
îmi face bine vor face mulți bani
vor prinde din mers noul trend economic

mai bine cred în tinerețe și noroc
mai bine dumnezeu
caut un cerșetor și nu găsesc

Lasă un răspuns

