jurnal [19.05]

doi iepuri roșii uriași
în plină săritură
deasupra pasarelei de la N-ergie

miroase a înghețată banane
și haine second-hand

am mers în aceeași direcție
ea pe un trotuar eu pe altul
eu la un stop ea la altul
câinele a mirosit ceva s-a întors
în jurul unui citröen vechi
am îngenunchiat am cadrat
(mă uit la foto)
pe asfalt o linie tremurată
am mers pe ea dar cum
ne-am nimerit față în față
câinele a tras-o mai departe

am salutat un neamț mă privea
din pragul ușii
mi-a răspuns ceva iritat

două străzi mai încolo
am simțit nevoia să mă întorc

poloneza n-a vrut să-mi spună
de unde are cicatricea –
it’s a looooong story
i-am povestit cu lux de amănunte
cum am căpătat-o pe a mea
dădea din cap
ca și cum aș fi încercat
să o conving de ceva

barmanița toarnă băutura
pe lângă

se proiectează imagini
cu înalt conținut cultural
în spatele peretelui cu pricina
lăzile cu băutură

pe balcon am vorbit despre
țările noastre balcanice
cele două mucuri de țigară
au plutit împreună
pe râu în jos

ce vei reține:
cum se spune ștrumf
în diferite limbi
cum se spune iubesc iepurele
(iată influența lui dürer)

ce mai e în program:
chifle din care atârnă cârnați
defilând ca niște țestoase

toată seara scaieți în păr
șireturi înnodate saci târâți pe asfalt
dorința de a mă pierde de grup

bateria ține mai mult
dacă stă în buzunar mă gândesc

6 gânduri despre „jurnal [19.05]

  1. ai o perioada foarte buna, iti prieste germania,
    exploateaza perioada asta la maxim, imi plac mult textele din ultima perioada

Lasă un răspuns

