se aude sirena

stăm în bucătărie
gardurile trosnesc
stâlpii se răsucesc
încercăm să deosebim
sirena ambulanței de
sirena poliției de
sirena pompierilor

gardul se înclină sub puterea vântului
proprietățile noastre se împuținează vizibil
bărbații din casă promit că vor face ajustări
dar forța li se scurge din brațe rădăcinile
s-au extins doar cât le-a permis ghiveciul
pun lacăt la poartă și plec

toate casele par sloiuri întunecate
lumina de 60 se așează obosită pe pervaz
dar n-are curaj să se îndepărteze prea mult
umbra crengilor uscate biciuie pereții fumul
dintr-un horn spart trece printre crengi
au fost zei care au avut la îndemână
numai elementele astea și numai din asta
au făcut lumea

calc pe coaja castanelor înnegrite de ger
în cușca puternic iluminată puștii joacă baschet
va fi un slam se răsucește în aer când toate
lucrurile pe care le-am neglijat mă ajung
din urmă și mă îmbrâncesc îmi pun capac:

mai multe organe vor intra în preaviz
nisipul din rinichi mă trage în jos
sângele începe să evite periferiile
am măselele stricate și mestec cu teamă
port în mine contragreutățile unui potențial curaj
viața care n-a putut fi exprimată la timp

urmez tipul cu geacă de nylon în fiecare dimineață
în fața ochilor geaca lui mi-e frică să
depășesc urcăm în același tren dar eu nu pot
eu tot intru și ies din compartiment banchetele
sunt marcate olfactiv de boschetari nu e loc
pentru mine gardul se înclină e pus lacătul

comunicare în negociere
negociere în teamă
raporturi de forță în prietenie
prietenie în instituții
întrebări în cunoaștere
cunoaștere în suficiență
suficiență în obișnuință
obișnuință în neînțelegere
neînțelegere în întrebări
întrebări în blocaje
blocaje în agresivitate

Lasă un răspuns

