azi a fost bine

din seria american experience

am rearanjat stiva de vase murdare să pară mai puține
am extras cu eleganță un cuțit și mi-am tăiat pâine
spălăm strictul necesar
astfel încât nimeni să nu-și dea seama
toată lumea să creadă că noi am descoperit
un dulap secret cu veselă curată
băltoacele din baie devin o problemă
când nivelul apei trece de talpa șlapilor
ținem minte cine a pus hainele la spălat
fără să scoată de prin buzunare
șervețelele și hârtiile
o să-ți presar frecățeii peste mâncare
it’s fresh goat cheese my friend
eu sunt marele frate de apartament
tu ești marele frate de apartament
arhivăm cu grijă toate abaterile
sunt probe/alibiuri într-un proces
în care numărul acuzațiilor tinde spre infinit
mâncarea ta este mâncarea mea
măsurăm din ochi cantitatea pe care au consumat-o alții
din mâncarea noastră și completăm de la ei
dar toate astea se rezolvă cu blândețe aproape inconștient
fără să rănim sentimentele celorlalți
un dans printre băltoace și vase murdare
filând cu o felie de pâine într-o mână
cu un cuțit în cealaltă
borcane frigidere mese îmbelșugate

Lasă un răspuns

