teoria și practica

își etalează ciornele răsfoiesc cu obidă cursuri
m-au înnebunit fatăăă
cu măsurile de intervenție ale statului în societate
pun degetul silabisesc

s-ar putea să aibă o cădere de calciu
s-ar putea să se simtă prinse în centrifugă
când în piețe se fac studii de caz

ușurarea vine
o gură coclită
care ne face respirație artificială

Un gând despre „teoria și practica

  1. …si daca n-au ciorne si cursuri…?!!!
    Poti sa-mi trimiti Narativa romana contemporana si conceptul trietajat de postmodern?.. sau..ai putea sa-mi explici mai pe-ndelete la ce se refera? maine am examen.pe tine te-am citit la seminar. la poezie contemporana. mi-am amintit numele tau cand am citit postarea la http://raduvancu.unspe.com/2011/03/musina-nedelciu.html. esti ultima speranta pe care google mi-a dat-o. jelezz legy szives az email cimemen es bovebben elmagyarazkodok:) ha addig nem jarok ugy mint a fenebbi csajooooooooook…

Lasă un răspuns

