cronică de film

camere high-speed înregistrează
cum se ridică perii pe antebrațul adolescenților
regizorii de filme sf colonizează planete îndepărtate
cu poveștile lor de dragoste
nu stăpânim cuantele știm doar că sunt bine intenționate
alegem ce ne convine cel mai mult
din filmul ăsta ca niște pipete automate
și cine știe ce antidot ne luminează în sfârșit viscerele
în această grădină de vară unde
țârâitul greierilor e soundtrack-ul scenelor de natură
trec cârduri de păsări albe deasupra ecranului
și cauzalitatea scara unu la un milion
îmi prind pielea când îmi trec brațul pe după
umărul tău peste câteva minute
încerci și tu și pățești la fel

6 gânduri despre „cronică de film

  1. pe ici pe colo poți încerca artificii aparent „deştepte” (adevăru e că doar sună bine) care să particularizeze cumva efectul unor formulări cam generice precum „camere high-speed” & co.
    ar merge deci ceva gen:

    camere(le) înregistrează
    la 48 de frame-uri / secundă
    cum se ridică perii pe antebrațul adolescenților…

    + aici parcă nu sună ok:
    „și cauzalitatea se reduce la scara unu la un milion”

    ar merge simplu:
    „şi cauzalitatea se reduce
    unu la un milion…”

    finalu îmi place

  2. nu e filosofeala in sensul ala. plus ca eu cred ca se potrivesc in context, nu pica naspa la stomac.

    vlad, eu nu simt nevoia sa particularizez acolo, pt ca particularizez prin imaginea care urmeaza

    si nu prea am inteles bine dc trebuie sa scap de ”la scara”.

Lasă un răspuns

