Place your bets!

Aseară, după lansarea antologiei 5, Mușina și Adrian Lăcătuș au luat un taxi. Noi am zis, așa, cu juma de gură, că mai rămânem să lipim afișe. Mușina ne-a făcut o urare memorabilă: așa, așa, fiți underground! Am lipit ultimul afiș cu Bogdan la Modarom, el nu are dinții destul de ascuțiți și nu putea să rupă scotchul. Eu am un canin reformatat de domnișoara stomatolog, așa că l-am pus în funcțiune. Sau nu mai găsea capătul și mi-a dat mie rola să-mi încerc și eu norocul? Nu mai știu, era vorba despre unghii sau despre dinți? După aia ne-am dus să halim ceva și ne-am tot bătut capul cu identitatea lui Hitgirl, dar n-am ajuns la nicio concluzie. Dar am căzut de acord amândoi: clubliterar e comparabil cu Cenaclul de Luni. Noi n-am fost acolo, dar așa ne place să credem. Când ne-am întors, nu rupsese încă nimeni afișul. Eu zic că e un semn bun. Va fi o lansare mișto! Big up!

Un gând despre „Place your bets!

Lasă un răspuns

