8

Fetița țâșnise împreună cu ceilalți spre ieșire
în primele secunde ale recreației,
dar după câțiva pași s-a oprit.
Avea o contuzie proaspătă în mijlocul pieptului.
Când am disecat-o, am găsit
o bilă neagră de biliard lângă inimă.
Ne și imaginam cum moartea,
la semnalul soneriei, la fluierul arbitrului
sau la rotirea unei chei în contact,
sparge grămada, bilele se rostogolesc
în toate direcțiile (plinele – poftă de viață,
jumătățile – carpe diem, dacă n-ar fi sunetul),
cea neagră intră prima,
când mai erau atâtea posibilități,
scheme și unghiuri, atâta spectacol.
Am lăsat bila acolo unde am găsit-o
și am închis cutia toracică,
am cusut incizia, am acoperit cadavrul.

5 gânduri despre „8

  1. Mi-a placut foarte mult partea cu bilele si cu directiile lor, recunosc ca disectia si cadavrul m-au surprins. Dar, la fel ca si la celelalte imi place ritmul poeziilor tale.

Lasă un răspuns

