De lapte

Ca dinții de lapte care n-au apucat să se strice,
și pe care, cu gura încă amorțită, i-am pus într-o
capsulă kinder surprize lângă mașinuțele matchbox –
așa sunt dorințele neîmplinite,
le regăsesc după un timp și mă mir: cât sunt de mici!
Și râd: ce aș fi putut asimila cu astea?

2 gânduri despre „De lapte

  1. devine filosofica. nu stiu daca are vreo relevanta „lânga mașinuțele matchbox”, imi spui deja ca i-ai pus intr-un loc al copilariei care era investit atunci f puternic, dar urmeaza sa fie vazut ca fiind derizoriu la alta varsta.

    mi se pare misto ideea din ultimul vers, dar realizarea e cam bizara, pe mine nu ma satisface. nu stiu cat de natural e „ce aș fi putut asimila cu (dorințele) astea (mici)”?

    e misto ideea poemului in general, dar am impresia ca nu a iesit asa cum il avei tu in cap. eu il vad mai mult asa:

    Ca dinții de lapte care n-au apucat să se strice
    pe care cu gura încă amorțită i-am pus
    într-o capsulă kinder surprize

    sunt dorințele neîmplinite.

    Le regăsesc după un timp
    cât sunt de mici

    Unde speram să mă ducă?

  2. mersi, bro. mă mai gândesc la mașinuțe, deși am folosit imaginea aia pentru a plasa mai exact, nu numai în timp ci și în spațiu dinții. mi se pare că așa e mai firesc. în legătură cu finalul nu știu ce să zic.. mie îmi sună firesc/natural.

Lasă un răspuns

