preview

de când mă știu
adorm în timp ce mama
frământă aluatul
până se face un obraz rotund de copil
amestecă mâncarea pusă pe foc
cuțitul râcâie coaja crudităților
cru cru cru
luminează umede
galben portocaliu și alb
lumina asta intră pe sub
ușa camerei mele însoțită
de vocile teatrului radiofonic

și dacă toate astea n-au contat
atâta timp
acum au puterea unui preinfarct

când va muri
voi da radioul la maxim
voi cumpăra un robot de bucătărie
și îl voi lăsa să meargă în gol
să nu se audă până afară
cum eu în cameră

3 gânduri despre „preview

  1. Îmi place mult:

    cuțitul râcâie coaja crudităților
    cru cru cru

    și dacă toate astea n-au contat
    atâta timp
    acum au puterea unui preinfarct

    voi da radioul la maxim
    voi cumpăra un robot de bucătărie
    și îl voi lăsa să meargă în gol
    să nu se audă până afară
    cum eu în cameră

    Mai ales finalul, deschis la maxim!

Lasă un răspuns

