Cum a fost la Institutul Blecher (II)

Nu a fost foarte multă lume (în jur de 25 de persoane) și în sală a fost frig (am început să tremur spre sfârșitul lecturii). După lectură, Bogdan Coșa m-a împușcat în mod repetat în cap și a trebuit să îndur tot felul de situații umilitoare, printre altele am fost îngenuncheat în baia nu tocmai curată de la parterul Muzeului Literaturii, în timp ce Livia Ștefan și Cristina Șoiman apăsau pe declanșatoare. Aș fi vrut să fie ceva mai multe comentarii, dar nu poți să le ceri prea mult unor oameni zgribuliți 🙂 Iulian Tănase a plecat imediat după lectură. Aș fi fost curios să aflu și părerea lui. De asemenea, s-a simțit lipsa lui Octavian Soviany, Mugur Grosu, Mihai Duțescu și a câtorva prieteni care mi-au promis că vor ajunge. A fost atât de frig, încât ”Strălucitronul” SGB și-a limitat observațiile la o singură frază în timp ce se plimba prin sală să nu înghețe. Gelu Diaconu a avut cea mai lungă intervenție, dar țin să-i spun în legătură cu poemul/secvența aici arborele vieții este tufa de bumbac, despre care a spus că se simte regizorul din spatele textului, că nu este deloc controlat pentru că l-am scris având în sânge o cantitate considerabilă de THC și alte substanțe 🙂

Aș vrea să le mulțumesc încă o dată tuturor celor care fac posibilă existența Institutului Blecher, și anume lui Claudiu Komartin, Anei Toma și lui Gabriel Daliș. Cronica o puteți citi aici.

4 gânduri despre „Cum a fost la Institutul Blecher (II)

  1. :))
    Andrei, pentru Arta ai ingenuncheat, daca asta te consoleaza 🙂
    tin sa iti multumesc, ca nu cred ca am apucat.
    eu nu am observat ca era mizerie in baie, dar pana la urma eu sunt doar o vazduhista, n-am cum sa observ astfel de treburi.
    o sa va trimit fotografiile.

Lasă un răspuns

