la degetul mic

azi ai chef de pipăială
porți hanoracul ăla
cu buzunare prea mici
ce-ți refuză mâinile
zgândărești cu arătătorul
un nod din tăblia mesei
unghia ta sclipește ritmic
deasupra negului erectil

bărbații de la masă îmi spun
te-ai născut într-o iarnă grea
ești un tip rezistent
ei dau o reprezentație cu mine
în cutia de pantofi
călătoria mea inițiatică se reduce
la un serviciu de curierat rapid
îți prezintă
eroul caraghios de corect
pămpălăul rezistent
mă întorc spre păpușarii mei
și le spun topit de recunoștință
că vinul de la care
m-am îmbătat prima oară
a fost îmbuteliat în anul
nașterii tale
în timp ce tu
plină de recunoștință
îți strecori mâna pe sub
cămașă oh
cum te ascultă pielea și nervii lor
(o scenă improvizată
într-o cutie ceva mai mare)

5 gânduri despre „la degetul mic

Lasă un răspuns

