unul dintre eșecurile memorabile ale aeronauticii

când ai căzut pe scările de la okian
mi-am amintit de căzătura mamei
mă așteptam să simt emoția
aceea intensă dar nu a fost să fie
ca și cum frații wright ar fi construit
un aparat cu aripile prea mari și
încercarea lor ar fi rămas în istorie
ca o ciudățenie a inventicii

s-au adunat cu toții în jurul tău
toate animalele mici și enervante ale pădurii
aflate sub efectul unei supradoze de empatie
albă ca zăpada și ți-au ridicat cu evlavie
șalul și geanta de pe jos și ți-au luat
durerea cu lăbuțele lor moi

iar eu am rămas deoparte
pentru că eu te-aș fi ajutat altfel
eu i-aș fi împins pe toți la o parte
mie nu mi-au plăcut niciodată
ong-urile și acțiunile caritabile

tu arătai ca scoasă din cutie
chiar și după ce ai căzut
tu nu ai pierdut
ție nu ți-a lipsit
nu te-a durut
niciodată nimic
mi-am dat seama
că arăți ca scoasă din cutie de când te știu
îmi venea să te împing pe scări
dar mi-am amintit de frații wright
și de ciudățenia
cu aripi supradimensionate

Soundtrack:

Un gând despre „unul dintre eșecurile memorabile ale aeronauticii

  1. imi place. mult. mai ales ultima parte, in care ea pare investita cu o perfectiune infailibila, si totodata incitanta care ii trezeste un sentiment ciudat, o curiozitate distructiva, menita sa o coboare in derizoriu, in ordinea naturala a lucrurilor.

Lasă un răspuns

