precoce

a zis
ia-mă pe la spate
era vocea din sistemul
de răspuns automat
pentru numere favorite

apasă tasta 2
toate afișajele digitale
ale automatelor
de bilete
de cafea
de senvișuri
pâlpâiau concomitent
insert a coin

afară se auzea
tainted love
marlyn manson
îmi tremurau picioarele
tandrețea strânsă
în tendoane
îmi juca feste
sexul ei strălucea ca faianța
fără rosturi
fără fisuri
am încercat să intru
sexul meu era un topor
roșu încins
zdrobesc semipreparate
înghețate
zdrobesc și
începe să fie bine
am terminat
ea striga nu se poate
nu se poate
retras la marginea patului
picioarele mele
erau albastre
mâinile mele
erau albastre
apăsam cu palmele
capilarele și venele
nu vroiau să dispară
ea se uita la mine
pojarul îi urîțea fața
suptă de foame
pojarul îi urîțea sexul
picături de spermă
îmi cădeau pe picioarele
albastre

am ieșit din cameră
m-am așezat pe scăunel
în fața geamului din bucătărie
vântul făcea frunzele să se
lingă violent
de la parter se auzea fărâmiță lambru

am intrat în cameră
mi-am cerut iertare
că am terminat așa repede
ea vorbea ca-n somn
mai încearcă

am ieșit din cameră
am făcut pișu
stând ciuciulete în cadă
mi-am udat degetele
de la picioare
eram mândru de mine

am ieșit din baie
m-am întins pe linoleumul
din bucătărie
încins de soare
să mă usuc

Lasă un răspuns

