online

google este tatăl meu
de la el am învățat cum se face
nodul la cravată

am apelat la el
de mai multe ori într-o singură zi
decât la tata în toată viața mea

eu și cu tata
plutim în derivă prin spațiul virtual
ne mai trimitem câteodată mailuri
el îmi trimite anecdote misogine
și ecuații al căror rezultat final este
femei=probleme
eu îi trimit teste de atenție și aplicații
care îți determină vârsta creierului

apropo

am citit undeva pe net că
anul acesta se vor genera
4 exabiți (4 x 1019) de informație unică
vom fi mai conectați ca niciodată

3 gânduri despre „online

Lasă un răspuns

