din ce în ce mai

cearșaful boțit
mi-a lăsat urme vineții pe piele
capăt din ce în ce mai multă
greutate în somn

mă gândesc la filmul
pe care-l vezi în momentul morții
aș putea salva
partea cu primii 25 de ani
dacă apelez la efecte speciale
și râsete înregistrate

carnea crește
în jurul ochilor mamei
ca în jurul unor răni strălucitoare
și dragi

cresc intervalele la care
tata emite/primește semnale
lentă regresie de la biologic la mineral
oare pietrele au conștiință?

imaginația celor care îmi fac cadouri
e din ce în ce mai puțină
sunt considerat un om matur
din ce în ce mai

știu cum să fac pe bărbatul
povestesc bețiile unui prieten

3 gânduri despre „din ce în ce mai

  1. Îmi place blogul tău, de azi am să te pun la blogroll. Se pare că a fost ziua ta ieri din câte îmi dau seama, ani mulți pe cai mari îți doresc!

    ps. Am citit și alte texte ale tale pe saiturile literare, interviul cu Komartin și consider că faci o treabă bună.

    Q

  2. Mulțumesc mult pentru adăugarea în blogroll și pentru interesul arătat blogului meu.

    (Ziua mea a fost pe șapte, dar am postat cu întârziere textul de mai sus. Mulțumesc pentru urare.)

Lasă un răspuns

