jam with jey bi

ce ai făcut de dimineață?
am făcut duș. apa era ca o ploaie de iarnă.
cum era cerul?
avea culoarea și consistența unui chit ieftin.
acum j.b. e lângă tine. ce spune trupul tău?
radiografiile mele suprapuse peste fotografiile copacilor înmuguriți.
ce simți acum?
sistemul glisant al epidermei noastre. celulele mele într-un accelerator de particule.
ce te-a durut?
indiferent ce m-a durut, acum îmi trece.
l-ai văzut astăzi pe tatăl tău?
da. tăia felii de pâine ca un cosaș.
cum era j.b.?
ca și cum m-aș fi dizolvat într-un amurg cubist.
de ce te-ai apucat să aranjezi cărțile pe rafturi?
să am senzația că pot mișca lucrurile.
dacă în mine nu. nimic.
cum poți ajunge la ea?
dinții mei prin bluza unu, prin bluza doi, prin sutien, prin piele…
is this morphine, or what?!
j.b. e de sticlă. comment on this.
nici o problemă. aburim. desenăm smiley-uri cu buzele.
urmează o piesă de mc solaar:
elle était ma dame, elle était ma came,
elle était ma vitamine,
elle était ma drogue, ma dope, ma coke, mon crack,
mon amphétamine, caroline.

recită asta repede.

4 gânduri despre „jam with jey bi

  1. imi place.Suna ca un fel de interviu.adica nu stiu cum altcumva sa zic ca a sunat.Cum ai inclus franceza in poezie…pai ai facut-o sa sune interesant si foarte fain.
    si de recitat repede-nu pot?!:))
    prea greu.nu ma am la franceza:))
    caroline…dragutz nume.asa o cheama pe sora mea mai mica(carolina de fapt,dar tot acolo e)…what a fact!?=]]

  2. îţi mulţumesc ca m-ai făcut să caut în DEX cuvîntul glisant…prima jumătate a dialogului îmi place mai mult-mult, îmi aminteşte de un joc, cu întrebări de genu, pe care îl jucam în clasa a cincea, versurile din franceză, dacă nu sunt dintr-o mel rock, par mai mult scrise de o fată, îmi place formula, doar partea scrisă îngroşată mi se pare în plus pentru poezie şi nu zic asta pt că nu e vers, mi se pare că e o explicaţie (mă obilgă să-i văd pe cei ce vorbesc într-o anumită situaţie), deci per total rămîn la ideea că dialogul e cel mai fain

Lasă un răspuns

