say goodbye to the machine

index-degetmare-index-inelar-inelar
40763
aici am învăţat să ţăcăn pe numpad
cu toate degetele
(în afara degetului mic)
aş putea trece liniştit asta în CV
la rubrica experienţă profesională
enter – inelar
nu-mi pare rău că plec
40764
printre numerele acestor etichete
sunt şi degetele strivite între fiare ale lui Spiru
ca nişte avortoni plini de sânge
40766
haloul de ceaţă şi vinişoare
din ochii sudorilor
44880
picături de transpiraţie flegme glume
acestora ce numere să le dau?!
F1 – Salvaţi etichetele
F11 – Utilajul următor
1- Introdu etichetele
41933
tastele sunt piese de lego
ele ţăcănesc vesele
cad una peste alta
trunchi picior picior braţ braţ cap
omuleţul ăsta e Afrăsinei
disponibilizat
piesele lego cad una peste alta
ca şi mine
are o bicicletă neagră
o şapcă de fâş cu cozoroc iarna
capul gol vara
uneori face cu mâna când
trece prin faţa ferestrei de la birou
şi are multe etichete
şi câţiva mega alocaţi numai lui
pe un server din Germania
ar fi trebuit să îmi notez
într-un caiet toate etichetele sale
de-a lungul timpului
ca să-l cunosc mai bine
ca să-mi rămână o amintire mai completă
despre el
44002
index-index-degetmare-degetmare-mijlociu
şi când te gândeşti că totul trecea prin mine
transformat în cifre şi grafice
ca într-un videoclip Röyksopp
(You remind me)
şi trăgeam tare să ajung
la linia de sosire
de la sfârşitul fiecărei luni
atunci primeam banii
atunci se năştea în mine
un minunat sentiment de măreţie
foarte justificat dealtfel
las în urmă un străin
chircit în faţa unui monitor
consumat de un tic nervos generalizat
am plecat în căutarea semenilor mei
apasă tu în locul meu tasta
ESC

2 gânduri despre „say goodbye to the machine

  1. foarte buna imaginea de la inceput cu index-degetmare etc. si repetitiile asemanatoare din restul poeziei. dau un ritm fain.
    picături de transpiraţie flegme glume
    acestora ce numere să le dau?! – asta nu prea-mi place, parca nu merge in registru. in rest, faina poezia.

Lasă un răspuns

