să găsim altă cale de a deveni unul singur

nu vreau să te fut
excitarea este mila care te cuprinde
faţă de tine când descoperi
urcat deasupra unui trup de femeie că
eşti condamnat să ai un singur sex
mai bine pune ceva pe tine
lasă-mă să-ţi povestesc
noaptea înainte să adorm
deveneam femeia din primul film erotic
pe care l-am văzut
linişteşte-te dragoste şuşoteam
nu mai mângâia
pepitele de pe sânii tăi
pe bărbaţi îi va cuprinde febra aurului
stai cuminte şopteam
de ce te spinteci cu o pernă între picioare?
cearceaful de mătase îţi provoacă arsuri
mă doare când te cabrezi aşa
doar eu pot să te vindec şş şşş
mi se făcuse milă de mine înţelegi
tocmai deveneam adolescent

Lasă un răspuns

