Los niños del parque

Flight_of_Twilight_by_Naimehob
stau întins pe spate
cineva a subtilizat o fiolă
cu leacul împotriva tuturor bolilor
dintr-un laborator
din viitor
tot conţinutul e împrăştiat pe cer

iarba foşneşte în jurul meu
ca rochiile de mătase ale mireselor
levitând pe valsuri lente
sunt domnişorul de onoare
al unui întreg sezon de nunţi

roţile bicicletelor
sunt pastile efervescente
ce se dizolvă în tăcerea din jur
împreună cu glasul copiilor
trec mâna prin aerul dens
îmi pătez degetele cu afine

trăncănitul rândunelelor
maşini de cusut şi know-how
din ţările calde
îmi croiesc o haină din nori
înserare iarbă şi biciclete

de ceva timp
nici măcar nu mai clipesc
roua se strânge în ochii mei
lentile de contact
de mâine voi vedea totul mărit
şi inimile mult mai aproape

2 gânduri despre „Los niños del parque

  1. da, imi place, suna ca o poezie de vara,cea mai tare imagine mi se pare prima strofa,e asa atmosfera mai de poveste plus ultima strofa la care e cam ciudat ca roua cade la apus,deci lenea aduce benefici e bine poezia e educativa, si acum cva de rau: ai folosit cuvantul ‘dulci’ care pt mine e cam ‘bleah’ mai ales dupa randunele tip Toparceanu -asta e singura schimbare pe care o propun ,as putea spune, dar nu stiu dak e adevarat, ca ai facut poezia dupa imagine atat e de faina si poza, sa nu uit de titlu e mai bun ca imaginea (parca il aud cum tipa p un viitor Ronaldo )

Lasă un răspuns

