Vânătaia

nici nu am urcat bine în tren
şi am început să mă uit la urmele
muşcăturilor tale de pe umăr de pe burtă
mă gândeam că trebuie să le arăt
prietenilor mei
şi că voi lăsa la urmă faza cea mai tare
vânătaia de pe piept (tu încă nu ai văzut-o)
o să le spun că eu şi cu tine ne-am dus la mare
şi m-a lovit un val direct în piept
oricum nu m-ar crede nimeni dacă le-aş spune
că inima ta m-a izbit atât de tare
în mijlocul pieptului încât acolo
s-a făcut o vânătaie de toată frumuseţea
abia aştept să o vezi şi tu
acum are culoarea fragilor

Lasă un răspuns

