Monstrul sacru al scobitului în nas

Vă rog să mă lăsaţi în pace! Nu am timp să scriu acum.
Acum e timpul pentru concursul de scobit în nas.
Nu lăsa pe mâine scobitul în nas pe care îl poţi face azi!
Aceasta este deviza mea şi a colegilor mei!
Dar aici totul se face la o scară mică.
Suntem prea puţini în branşă.
Acum lucrez la o nouă tehnică, ascuns în spatele monitorului.
Tehnica scobirii în nas cu ambele mâini.
Aş deveni un tip mult mai echilibrat dacă m-aş scobi
în nas cu ambele mâini. Aş deveni ambidextru.
Ar fi o calitate pe care aş putea să o trec în CV-ul meu.
Un aspect care nu ar trebui neglijat de nici o firmă serioasă.
Deja presimt că în momentul în care voi demisiona de aici,
pentru că nu mi se acordă condiţiile optime
scobitului în nas timp de opt ore pe zi, ci numai part-time,
voi fi the most wanted expert în scobit nasul,
monstrul sacru al scobitului în nas, cel care a trecut
ca o vijelie prin atâtea firme, transformându-le radical
cultura organizaţională, făcând-o mai uşor de suportat.
Directorii de resurse umane mă vor curta prelung,
îmi vor face cadouri, mă vor mitui, mă vor scoate în oraş,
doar ca să accept să fiu responsabil cu scobitul în nas
la o oarecare firmă multinaţională, care nu ar putea
să supravieţuiască pe meleagurile noastre fără sprijinul meu.
Şi mă voi pune pe treabă numaidecât.
O să îi învăţ pe novici, pe cei fără experienţă cum să o facă.
Cum să agaţe cu unghia, cu voluptate mucul întărit,
tehnicile hedoniste prin care se poate prelungi plăcerea,
îi voi îndemna să exerseze şi acasă în familie, să ignore
soţia şi copiii, e vorba totuşi de scobitul în nas,
un mod de a-ţi câştiga existenţa şi de a progresa în viaţă.
Voi organiza training-uri şi conferinţe cu tema
„Alimentaţia şi productivitatea muncii”, în care voi vorbi
despre ce trebuie să mănânci ca să produci mai mult mucus
(lactate, grăsimi), sau cu tema „Cum să răceşti pe jumătate”,
să fii doar mucos, nu răcit, prin expunerea la curent,
joculeţe practice pe aceste teme, lungimea optimă a unghiilor, etc.
Bineînţeles voi dispune întocmirea unor fişe de pontaj,
unde se trec orele efectiv petrecute cu această activitate.
Voi convinge conducerea să acorde fonduri pentru dezvoltarea
unui sistem de management al calităţii în domeniul
scobitului în nas, proceduri, înregistrări, documente, revizii,
tone de hârtie şi vrafuri de registre (crearea de noi joburi),
care să însoţească această nobilă muncă, această milenară îndeletnicire.
Voi prezenta lunar rapoarte conducerii firmei,
grafice cu cantitatea de muc obţinută, eficienţa exploatărilor nazale,
voi face propuneri inovative privind folosirea materiei prime obţinute,
producerea de combustibil, evident după un proces prealabil
de dezinfectare a materiei prime. Cocs uman pentru sobele,
pentru centralele noastre termice, energie organică, nepoluantă!
Să nu mai depindem de gazul rusesc şi petrolul arabilor.
Să exportăm această bogăţie a noastră în UE şi USA!
Şi v-aş mai povesti despre proiectele şi visele mele,
dar trebuie să mă scobesc în nas, să nu îmi pierd dexteritatea,
să nu regresez până la punctul în care nu ştiam nimic despre
scobitul în nas. Ce nefericit eram atunci, ce existenţă searbădă duceam!

4 gânduri despre „Monstrul sacru al scobitului în nas

Lasă un răspuns

