Data viitoare când vei spune nu

scrisă de andreiuţă, copil de gădiniţă

 

o să-mi bag degetul în nas

scena asta e făcută din piese lego

aşa că mă voi apuca să o demontez

voi cânta cântecele pentru copii

„vine vine primăvara ta naa na naa!”

îţi voi acoperi vocea cu vocea mea

obraznică de copil de grădiniţă

nu voi înghiţi nimic din ce spui

voi scuipa în stânga şi în dreapta

de ce crezi că am eu baveţică?

degeaba îmi vei spune că pe dinăuntru

eşti ca tăblia mată a unei mese

că în capul tău e un depozit

al curcubeelor cu arcul sărit

la vârsta asta copiii sunt piromani

o să dau foc la toate ca din greşeală

––––––––––––––

împreună vom face

60 de vapoare de hârtie pe minut

să nu ne scape nimic din curgerea

şi legănarea asta

data viitoare când vei spune da

Lasă un răspuns

