7 poeme imagiste

drifting cu maşini bengoase
câinele turbat aleargă în jurul cozii

ochii tăi albaştri
ecranul welcome de la windows

smulgi chiloţii de pe tine
introduc fise în fanta automatului de cafea

încerc să îţi prind privirea
joc alba neagra pe o sumă mare

dansezi goală prin casă
picură miere din tavan

mă uit la tata cum se depărtează
un cal de povară ce va trebui împuşcat

nu mai vorbeşti cu mine
mingea dezumflată din fundul curţii

4 gânduri despre „7 poeme imagiste

  1. as vrea sa-ti spun mai multe despre cat de frumos mi se pare ceea ce scrii. m-am uitat pe-aici pe blog dupa vreo adresa de e-mail, dar n-am gasit nimic..
    asa ca-ti spun in public:): pe mine unele dintre cele mai bune chestii pe care le citesc…asa, in general…ma vindeca, iar scrisul tau se pare ca reuseste sa faca asta, ceea ce nu se-ntampla chiar des. experimentez lucrul asta de vreo doua decenii, dar, atunci cand se petrece, tot mi se pare magie. te-ai ales cu inca o cititoare:)

  2. Ma bucur ca fac cuiva un bine prin ceea scriu.
    O sa incerc sa fiu la inaltimea asteptarilor noii mele cititoare 😛
    Btw, ti-am trimis un mail nu stiu daca l-ai primit…

Lasă un răspuns

